Watersport vereniging de Mars

Gastenboek

Geplaatst door:  Giselle
  Datum:  05 mrt 2020 01:30

Geplaatst door:  top medi care
  Datum:  13 mei 2019 21:06

Mooi gastenboek en website. Succes! Zeer tevreden mee. betaalbaar en betrouwbaar. zeker een aanrader Check ook mijn site www.topmedicare.nl #hulpmiddelen #thuiszorgwinkel #topmedicare

Geplaatst door:  overdekte bootstalling
  Datum:  12 mei 2019 08:43

Overdektestalling is gevestigd in de stad Groningen, met als doel om u eenvoudig uw boot, caravan of camper te stallen. Door de ideale ligging van de loods is deze zowel; over de weg als te water goed te bereiken en hebben wij ruimte voor schepen tot 2o meter. Wel zo gemakkelijk! Wilt u gebruik maken van de bootstalling in Groningen, dan heeft u een aantal mogelijkheden. Namelijk; winterstalling, zomerstalling, jaarstalling en/of flexibele stalling. De stalling is altijd overdekt.

Geplaatst door:  Tom
  Datum:  10 mei 2019 10:30

Geachte heer/mevrouw Ik vroeg me af of er ook huurmogelijkheden zijn bij jullie in de haven? Dus of je een boot/bootje kunt huren voor 1 of 2 dagen bijvoorbeeld? Gr Tom

Geplaatst door:  Harrie Liet
  Datum:  20 nov 2017 14:59

Geachte bezoeker/passant, Wilt u uw bevindingen in onze haven in het gasten boek plaatsen Hoe heeft u het bij ons gevonden, wat was fijn, wat miste u, enz. Met vriendelijke groeten, Harrie Liet, Webmaster WSV de Mars

Bericht toevoegen
(dit veld is alleen zichtbaar voor beheerders)

Beveiligingscode Beveiligingscode

Volg ons op Facebook

Aanvraag lidmaatschap

Jeugdzeilen

Tichelerstraat 15

7202 BC Zutphen

Postbus 4132 7200 BC Zutphen

Telefoon haven: 0575-515480

Klik HIER om uw aanvraag om lid te worden van onze watersportvereniging De Mars via deze site in te dienen. Klik op onderstaande link om het formulier te downloaden.aanvraaglidmaatschap.

lidmaatschap

Evenals voorgaande jaren organiseert Watersportvereniging De Mars in de zomervakantie  weer drie weken lang zeillessen voor kinderen van 9 t/m 13 jaar.

Zeilkamp